Utilizarea acestui site (vizitarea sau achizitionarea de produse), implica acceptarea acestor termeni si conditii. Pentru folosirea in cele mai bune conditii a site-ului, se recomanda citirea cu atentie a termenilor si conditiilor!
MiranOriental.ro isi asuma dreptul de a aduce modificari ale prevederilor, fara o notificare prealabila.
Termenii si conditiile prezentate respecta reglementarile legislative aflate in vigoare:
Legea comertului electronic – nr. 365 din 7 iunie 2002, publicata in Monitorul Oficial nr. 483 din 5 iulie 2002
Ordonanta nr. 21 din 21 august 1992 privind protectia consumatorilor, publicata in Monitorul Oficial nr. 212 din 28 august 1992
Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 (actualizata pâna la data de 12 ianuarie 2004) privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, publicata in Monitorul Oficial nr. 57 din 31 ianuarie 2003.
Drepturi de autor
Intregul continut al acestui site – elemente de grafica web, imagini, texte, grafice, simboluri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea S.C. MIRAN ORIENTAL S.R.L. si este aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor. Folosirea fara acordul companiei a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legilor in vigoare (administrativ, civil sau penal). Fotografiile si datele pot fi folosite numai cu acordul scris al S.C. MIRAN ORIENTAL S.R.L.
Definitii si termeni
Miran Oriental – este denumirea comerciala a S.C. MIRAN ORIENTAL S.R.L., persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Sos. Bucuresti - Urziceni, nr.31, Expo Market Doraly, Pavilion U, Stand 100 A. 77010 Afumati, Romania , avand numar de ordine in Registrul Comertului J2014000164237 , cod unic de inregistrare fiscala RO27651477.
Vanzator – Miran Oriental
Cumparator – persoana fizica sau juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Client – poate fi orice persoana fizica sau juridica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Miran Oriental (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Miran Oriental si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui Cont.
Utilizator – orice persoana fizica care are varsta peste 18 ani sau persoana juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, etc.). Utilizatorul este responsabil si se va asigura ca toate informatiile introduse la crearea Contului sunt corecte, complete si actualizate.
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa isi creeze Liste cu Produse pe care doreste sa le urmareasca in vederea unei eventuale achizitii folosindu-se de serviciul oferit de catre Vanzator de urmarire a Produselor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Cosul meu – sectiune din Cont care permite Cumparatorului/Utilizatorului sa adauge Produse si Servicii pe care doreste sa le achizitioneze la momentul adaugarii sau la un moment ulterior; in cazul in care Bunurile sau Serviciile nu sunt achizitionate la momentul adaugarii prin efectuarea Comenzii, Cumparatorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de catre Vanzator, de urmarire a Bunurilor si Serviciilor prin primirea de Comunicari Comerciale din partea acestuia.
Site – magazinul online gazduit la adresa www.miranoriental.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator, prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial un numar finit de Bunuri si/sau Servicii, avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp, stabilita de catre Vanzator.
Continut reprezinta:
- toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic;
- continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
- orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada;
- informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada.
- Recenzie – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si a capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative si de a spune daca Bunul sau Serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator.
- Comunicari comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.), continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la ofertele sau promotiile Miran Oriental, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
- Tranzactie – incasarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre Miran Oriental, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
- Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
Securitatea datelor personale si a informatiilor Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de S.C. MIRAN ORIENTAL S.R.L. doar in scopurile descrise in Politica de Confidentialitate care poate fi accesata aici. Politica cookies poate fi accesata aici.
Politica de vanzare online Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Utilizator/Cumparator persoana juridica. Pentru motive justificate, Miran Oriental isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Utilizatorului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Utilizatorului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Miran Oriental. In oricare dintre aceste cazuri, Utilizatorul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Miran Oriental, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus-mentionate. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta, inclusiv prin suport online (Live Chat) sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta. In cazul unui volum de trafic neobisnuit de mare provenit din partea unei retele de internet, Miran Oriental isi rezerva dreptul de a cere Utilizatorilor/Cumparatorilor introducerea manuala a codurilor de validare de tip captcha, in vedere protejarii informatiei din cadrul Site-ului. Miran Oriental poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp sau in limita stocului disponibil. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si nu includ T.V.A., cu exceptia Totalurilor unde se specifica explicit ca pretul este cu T.V.A. inclus. In cazul platilor online, Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta doar Cumparatorul.
Produsele Miran Oriental sunt destinate exclusiv persoanelor juridice. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Preturi Toate preturile de pe site/catalog/alte materiale sunt in LEI si nu includ TVA. Preturile se actualizeaza in functie de perioada/promotii. Toate produsele sunt disponibile in limita stocului disponibil. Preturile afisate includ costul ambalajului.
Acceptarea comenzii Comanda se considera preluata doar atunci cand primesti de la Miran Oriental, prin email, confirmarea comenzii (proforma, factura avans), emise din sistem. Orice modificari ale comenzii trebuie sa fie acceptate de Miran Oriental, in caz contrar, comanda initiala va fi considerata obligatorie. In orice caz, pana cand Miran Oriental nu a confirmat comanda, nu poate aparea nicio obligatie pentru niciuna dintre parti, inclusiv despagubiri. 1 COMANDA – 1 LIVRARE – 1 FACTURA Conform modului de functionare a sistemului automatizat Miran Oriental, fiecare comanda va putea avea o singura livrare si i se va emite o factura fiscala aferenta. In cazul in care se doresc mai multe livrari, se vor plasa mai multe comenzi, se vor face livrari separate si se vor emite mai multe facturi fiscale. Discounturile de volum se aplica pentru fiecare comanda in parte (nu se pot cumula cantitatile de la mai multe comenzi pentru a creste discountul de volum).
Modalitati de plata Transfer Bancar OP – pe baza facturii proforma primite dupa confirmarea comenzii Plata la termen – in functie de anumite criterii se poate acorda plata la termen (partial/integral) Card – Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Procesarea datelor de card se face in mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranta informatiilor dvs. este garantata de faptul ca PlatiOnline nu stocheaza datele confidentiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizata catre banca procesatoare. In acest fel informatiile dvs. sunt in siguranta. Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii dumneavoastra. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele www.miranoriental.ro
Anularea comenzii Anularea comenzii se poate face in termen de 24 ore de la plasarea acesteia. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.
Rambursarea / restituirea tranzactiei
Prin lansarea comenzii si achitarii acesteia, clientul declara ca a inteles si este de acord ca nu va putea solicita returnarea produselor ce fac obiectul comenzii , sumele platite nefiind rambursate in nicio alta situatie, cu exceptia cazurilor in care produsele au fost deteriorate pe timpul transportului sau prezinta vicii aparente.
Produsele returnate trebuie sa contina ambalajele originale si toate produsele din componenta cadourilor. Rambursarea fondurilor se face in 10 zile de la primirea returului, prin aceeasi metoda folosita la plata (OP pentru plata prin transfer bancar, sau pe card pentru plata prin card). Se rambureseaza doar valoarea produselor, fara taxele de transport.
Livrare Imediata. Poti alege cel mai apropiat interval de livrare (in general 5 zile lucratoare de la confirmarea comenzii). Planificata. Poti alege o data ulterioara (un interval de 5 zile lucratoare). Pentru a plasa o comanda cu livrare planificata, avem nevoie ca toate informatiile de livrare sa fie complete si finale la momentul plasarii comenzii. Ridicare. Poti ridica produsele de la depozitul Miran Oriental doar daca ai o comanda plasata, confirmata, achitata si programare pentru ridicare confirmata de catre un consultant. Intarzierile la programari, vor atrage refacturarea costurilor de depozitare/manipulare pana la momentul ridicarii.
ACOPERIRE NATIONALA Livram oriunde in Bucuresti si in toate judetele Romaniei prin intermediul unei retele de transport si logistica bine pusa la punct, la cele mai avantajoase costuri. Livrarea in Bucuresti / Ilfov este gratuita la o locatie. In perioadele aglomerate, timpul de livrare standard poate creste. Pentru mai multe informatii, vizitati pagina Livrare.
Receptia comenzii Livrarea se face la poarta institutiei/ scara blocului, nu la etaj. Clientul este raspunzator pentru descarcarea marfii. Clientul este obligat sa verifice marfurile la momentul livrarii, in prezenta operatorului de transport, verificand starea, integritatea, identitatea si numarul de colete inscrise in documentul de expediere, sa corespunda cantitativ si calitativ. Orice discrepanta va fi inscrisa pe documentul de livrare, specificand cauza pentru neconformitatea comenzii. Te rugam sa ne trimiti o copie a documentului in cel mult 48 ore de la receptia marfii la adresa miranoriental@yahoo.com pentru a remedia situatia aparuta in cel mai scurt timp.
Alte precizari Imaginile produselor prezentate pe site/in catalog sunt cu titlu de prezentare, nu au valoare contractuala si pot diferi in orice mod (culoare/aspect, etc) de imaginile produselor livrate, acestea putand prezenta abateri minore de la pozele si descrierile prezentate pe site/in catalog. Daca intervine o intarziere din cauza dificultatilor de aprovizionare cu materii prime, ambalaje sau accesorii, la momentul pregatirii comenzii, Miran Oriental va avea dreptul de a inlocui produsele care nu sunt disponibile, cu alte produse cu o valoare egala sau mai mare. Site-ul/catalogul prezinta continutul pachetelor individuale. Orice produse suplimentare prezente in imagini, dar neincluse in descrierea pachetului, sunt considerate elemente decorative in scop fotografic. La solicitarea clientului, Miran Oriental va furniza Declaratie de conformitate pentru toate articolele din componenta pachetului. Pentru informatii complete asupra Declaratiei nutritionale si a listei de alergeni, te rugam sa verifici eticheta fiecarui produs. Produsele care contin alcool pot fi comandate si livrate doar catre clientii care au peste 18 ani. Acceptarea ofertei Miran Oriental si plasarea comenzii implica acceptarea Conditiilor comerciale, a Politicii de confidentialitate si a Termenilor si conditiilor.
Responsabilitati privind produsele Continutul site-ului a fost realizat cu mare atentie pentru introducerea corecta a datelor si respectarea acuratetii informatiilor, totusi erorile nu sunt imposibile, de aceea, S.C. Miran Oriental S.R.L. nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare, in ceea ce priveste preturi, caracteristici, imagini etc. Fotografiile de prezentare, marca/tipul produselor au doar caracter informativ si nu creaza obligatii contractuale. S.C. Miran Oriental S.R.L. nu garanteaza si nici nu va putea fi considerata responsabila in cazul in care produsele achizitionate nu corespund scopului pentru care au fost achizitionate.
Litigii
Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.miranoriental.ro si orice incercare de frauda va fi raportata autoritatilor competente. Orice conflict aparut intre companie si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care nu s-a reusit stingerea unui conflict pe cale amiabila, competenta revine instantelor de judecata romane, de pe raza municipiului Bucuresti.
Fiind de acord cu acesti Termeni si Conditii, clientul isi asuma in totalitate raspunderea.
Datele de contact pentru Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor sunt:
Telefon: 0800.080.999
Web: www.anpc.gov.ro